GEMPAR!!! GAMBAR LELAKI DIROGOL ABANG SADO !!!

loading...

Lelaki Dirogol Gay Di Shah Alam. Kejadian ini yang dikatakan terjadi di Taman Tasik Shah Alam. Sudah menjadi viral di twitter dan laman media sosial tentang perkara ini.

Dan telah pun mendapat perhatian dan banyak kongsian di halaman Facebook. Sekali lagi ditekankan bahawa sama ada betul atau tidak LANUN tidak pasti tetapi antara tulisan dalam twitter tersebut menyatakan yang seorang lelaki telah dirogol oleh gay seramai 5 orang secara bergilir-gilir.hmmm sikit puuiiit.

Lelaki gay tersebut mempunyai badan yang sado. Ditambah pula dengan re tweet yang mengatakan bukan sahaja wanita di Malaysia ini tetapi lelaki juga tidak berkecuali untuk di rogol malaysia kikikiki (gelak dalam hati).

Setakat ini tiada laporan polis. Apa-apa pun kita tunggu sahaja pengumuman dari pihak berkuasa tentang perkara ini. Atau media sosial sekarang semakin menjadi tempat untuk manusia mencari publisti dengan cara pantas melalui cerita-cerita rekaan palsu. Jika benar terjadi perkara ini sudah pasti ada laporan yang diterima oleh pihak polis. jadi lelaki diluar sana jangan takut ingin keluar ke rumah beserorangan ye, belum tentu abang sado tu nak rogol anda. Hmmmmmm.
SHARE

Author

Hi, Its me Hafeez. A webdesigner, blogspot developer and UI/UX Designer. I am a certified Themeforest top Author and Front-End Developer. I'am business speaker, marketer, Blogger and Javascript Programmer.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Artikel Pilihan

loading...