VIRAL TERKINI MENGEJUTKAN Mayat pensyarah UiTM dijumpai dalam bilik fakulti yang berkunci

loading...

Mayat pensyarah UiTM dijumpai dalam bilik fakulti yang berkunci

Prof Madya Dr Zaini Hamzah, 61, ditemui dalam keadaan terbaring dengan di bilik ekat Fakulti Sains Gunaan. – Foto sumber thahersite.blogspot.my

SHAH ALAM: Seorang pensyarah Universiti Teknologi Mara(UiTM) di sini, dijumpai mati di dalam bilik Fakulti Sains Gunaan universitiitu, pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Shah Alam ACP Shafien Mamat berkata dalam kejadian 2.30pagi, mangsa, Prof Madya Dr Zaini Hamzah, 61, ditemui dalam keadaan terbaringdengan pintu bilik itu berkunci.

“Polis bantuan (universiti) mendapat maklumat daripada pihak universititerdapat pensyarah yang terperangkap dalam bilik itu dan anggota (polis)bertugas telah pergi ke lokasi kejadian dan dapati bilik tersebut berkunci.

“Anggota kemudian memecah masuk melalui syiling dan telah menemui seoranglelaki dalam keadaan terbaring dan tidak sedarkan diri,” katanya dalam satukenyataan hari ini.

Shafien berkata, mayat mangsa telah dibawa ke Hospital Shah Alam untuk bedahsiasat dan siasatan awal menunjukkan mangsa meninggal dunia disebabkan sakitjantung.

Sementara itu, Naib Canselor UiTM Profesor Emeritus Datuk Dr Hassan Saidmenyifatkan Zaini sebagai seorang pensyarah yang berdedikasi dan pemergiannyamerupakan kehilangan besar kepada universiti itu dan dunia pendidikan.


“Salam takziah kepada keluarga Allahyarham,” katanya dalam kenyataan disini.


BACA SELANJUTNYA

Sumber: tasikbiruselatan

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

from Cerita sensasi tatapan umum http://ift.tt/2efl8lj via IFTTT
SHARE

Author

Hi, Its me Hafeez. A webdesigner, blogspot developer and UI/UX Designer. I am a certified Themeforest top Author and Front-End Developer. I'am business speaker, marketer, Blogger and Javascript Programmer.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Artikel Pilihan

loading...