Bukan Senang Nak Elak Godaan Suami Orang!! Baca Kisah ni...

loading...



Sebenarnya, amat sukar nak elak godaan suami orang. Mereka ni adalah golongan bijak pandai. Pandai bermain kata, pandai menggoda, pandai cari masa terluang nak bermesej, pandai menipu (kau paling suka yang ini), pandai ambil berat dan pandai main peranan sebagai penyelamat dunia untuk kau.
Tapi kalau isterinya boleh ditipu dalam keadaan hidup-hidup itu bererti kau sedang berkawan dengan manusia yang tak jujur dan kau sedang memasuki perangkap jerangkap samar.
Cuma itulah, waktu bercinta dan menyintai lelaki bergelar suami orang ini adalah fasa menyeronokkan bagi mana-mana perempuan kedua. Yelah, dia lebihkan kau dari isteri dia, serious ni.
Susah nak elak cinta suami org kalau kau tak kuat semangat dan hentikan semua perbualan serta berhenti berhubung dengannya. Cuma aku kesian pada isteri² yang selalu mengadu pada aku tentang suami mereka yang kuat menipu dan berhubungan dgn perempuan lain di rumah.
Kan Nabi saw dan berpesan ketika itu pada seorang sahabat, tatkala kau melihat perempuan di jalanan lalu kau menyukainya, baliklah dulu ke rumah kerna apa yang ada pada perempuan itu sebenarnya ada pada isterimu. Orang lelaki tak digalakkan mana pun nak berpoligami.
Percaya tak, mengikut pengalaman dan penceritaan, lelaki yang curang ni biasanya layan isterinya dengan kasar di rumah. Tak semua, tapi ramailah begitu. Kau nak tak, nanti kalau kau dah kawen dgn dia, dia buat yang sama?
Dia keluar bekerja, terus Whatsapp perempuan lain. Lps tu call dan berbual pula. And then, tak boleh kalau tak wassup perempuan tu. Rindu pulak kat org ketiga, agak-agak apa kau rasa? gembira ke?
SHARE

Author

Hi, Its me Hafeez. A webdesigner, blogspot developer and UI/UX Designer. I am a certified Themeforest top Author and Front-End Developer. I'am business speaker, marketer, Blogger and Javascript Programmer.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Artikel Pilihan

loading...