loading...
Bagusnya service awak, budi bahasa awak pun wow amazing & saya akan ingat
awak sampai bila-bila.
I went to Lombok and Bali. Then balik from Lombok Airport. All the people overthere sgt peramah and baik hati
melayan pelancong-pelancong yang datang. It was perfect ending until i entered pesawat penerbangan murah from Malaysia.
melayan pelancong-pelancong yang datang. It was perfect ending until i entered pesawat penerbangan murah from Malaysia.
Masuk je no problem, pramugari and pramugara put their smiles to all passengers.
Then flight pon berlepas. Setibanya di udara, me and my friend found that kerusi yang kitaorang duduk tu tak boleh disandarkan, which is i know sebab sebabnya, belakang kitaorg seat untuk hot seat dimana kitaorg tak berhak untuk menyandarkan kerusi kitaorg and no like others yg pay the same price tapi boleh sandarkan kerusi mereka.
Then flight pon berlepas. Setibanya di udara, me and my friend found that kerusi yang kitaorang duduk tu tak boleh disandarkan, which is i know sebab sebabnya, belakang kitaorg seat untuk hot seat dimana kitaorg tak berhak untuk menyandarkan kerusi kitaorg and no like others yg pay the same price tapi boleh sandarkan kerusi mereka.
So, me and my friends decide nak tukar tempat dimana no one seat there pun, perbuatan tersebut diikuti oleh beberapa penumpang yg lain kerana ketidakselesaan nya kami untuk perjalanan yang memakan masa 3 jam, and it was seat kosong hot seat tu. Then ada seorang makhluk tu dipercayai pramugara dtg ke arah kami dan menggesa kami untuk ke kerusi kami semula.
Saya dan rakan rakan dengan berhemah menerangkan bahawa kerusi kami ni tak boleh sandar sebab tu tukar seat.
Dia boleh bantai cakap
'EH ni bukan MAS, boleh pilih pilih'
'EH ni bukan MAS, boleh pilih pilih'
I WAS LIKE!!!!! PFTTTTTT NYA KAU!
Pramugara tu look like mcm senior steward dlm tu and he's malay. WHICH IS I DONT CARE AT ALL!
And i dont talk about race here.
And i dont talk about race here.
Please lah! Kalau salah pun kami kami ni sebagai penumpang, kau boleh kot pilih untuk tidak membalas dengan Cara SARKASTIK! Thats not how you treat penumpang yang membayar seberapa jumlah tiket pun.
I'm not argue about kenapa tak boleh sandarkan. I do mind about the way that pramugara treat us as a pesalah.
Semua tak jadi haru biru setelah the other pramugara datang diyakni indian and he talk nicely to us.
'Im so sorry, if you really want to seat here it might be trouble for me because other passengers will argue and say that why you guys can easily nove to this spot'
There you are! THAT'S HOW REAL STEWARD ACT!
Thank you for that.
There you are! THAT'S HOW REAL STEWARD ACT!
Thank you for that.
Jangan remehkan kami sebagai penumpang anda!
YANG KESAL,
Passenger AK307 from Lombok to Kuala Lumpur
7.15 PM
Passenger AK307 from Lombok to Kuala Lumpur
7.15 PM
@tonyfernandes
And all airlines company.
And all airlines company.
0 comments:
Post a Comment